GRUPA 0 – przeznaczona dla osób zaczynających praktykować jogę. Grupa, w której poznasz wszystkie podstawowe asany, sposób ich wykonania. Poprzez wielokrotne powtarzanie asan na kolejnych zajęciach,będziesz wykonywać je z coraz większą łatwością i lekkością. Dobrze jest zacząć praktykę jogi w takiej grupie – kilka miesięcy pozwoli Ci poznać podstawy.

GRUPA 0, 1 – to dla osób, które zaczynają parktykować jogę, lub już trochę praktykowały i chcą ugruntować praktykę. Grupa, w której poznasz wszystkie podstawowe asany. Usłuszysz ciekawe rzeczy o jodze, o ścieżce jogi – filozofii wywodzącej sie z Indii. Spotkasz bardziej zaawansowane asany i z biegiem czasu rozwiniesz praktykę.

GRUPA 1 – dla osób praktykujacych co najmniej rok, regularnie. Grupa, w której poznasz bardziej zaawansowane asany. Znacznie wyższy stopień intensywności praktyki.

GRUPA 2 – zaawansowana, o dużym stopniu intensywności praktyki. Osoby praktykujace regularnie z nauczycielem i z praktyką własną.

Joga łagodna – spotkania przeznaczone dla tych wszystkich, którzy łagodnie oraz bez stresu i lęku, w zgodzie z własnym rytmem chcą praktykować jogę. Stosowane są techniki regenerujące układ nerwowy oraz ćwiczenia relaksujące. Zajęcia skonstruowane są w ten sposób, aby każdy uczestnik stawał się stopniowo bardziej świadomy swego ciała, emocji, napięć mięśniowych oraz potrafił poradzić sobie ze stresem.

Zapraszamy wszystkich , którzy rozpoczynają przygodę z jogą oraz osoby z grupy ,,45 +”.

Joga dla dojrzałych Skierowana do osób dojrzałych oraz wszystkich tych, którzy chcą spokojnie i w dostosowany do swoich indywidualnych potrzeb sposób wejść w świat hatha jogi.

Joga dla kobiet w ciąży to zajęcia prowadzone w małych grupach, dzięki czemu każda z uczestniczek zajęć jest traktowana indywidualnie. Aby ćwiczyć jogę podczas ciąży wskazana jest konsultacja z prowadzącym lekarzem.

W zajęciach mogą uczestniczyć zarówno panie, które wcześniej ćwiczyły jogę (praktykę można kontynuować od początku ciąży), jak i osoby zupełnie początkujące (ćwiczenia można rozpocząć po 12 tygodniu ciąży). Joga dla kobiet w ciąży to harmonijne połączenie praktyki asan, nauki różnych pozycji relaksacyjnych, poszukiwania wewnętrznego wyciszenia i uważnego oddechu. Ćwiczenia poprawiają samopoczucie, pomagają usunąć niektóre ciążowe dolegliwości, wykonywane regularnie pozwalają na stopniowe zwiększanie miękkości i swobody ruchów, budują zaufanie do swojego ciała, uczą pozycji, które są naturalne przy porodzie. Zajęcia nie stanowią zamkniętego kursu, jednakże dla poprawy samopoczucia i przyzwyczajenia organizmu do aktywności fizycznej – choćby po to, żeby nie odczuwać zmęczenia po zajęciach – wskazane jest regularne uczestnictwo w zajęciach 2 x w tygodniu.

 

Joga po porodzie dla Mam i Maluchów: Joga po porodzie pomoże nowym mamom odzyskać siłę i energię, które musiały zużyć w czasie ciąży i porodu. Wzmocnienie brzucha, pleców i mięśni miednicy, rozluźnienie napiętych i zmęczonych barków oraz otwieranie klatki piersiowej to główny cel tych zajęć. Wspólnie będziemy rozwiązywać częste problemy i wątpliwości jakie pojawiają się w tym okresie życia. Zajęcia są skierowane zarówno do Mam, które mogą poćwiczyć same, jak i dla Tych, które na zajęcia przyjdą z Maluszkiem w wieku od 6 tygodni do okresu raczkowania. Wcześniejsze zapisy – zajęcia grupowe odbywają się przy wystarczającej liczbie chętnych lub jako zajęcia indywidualne. Konieczna wcześniejsza rezerwacja miejsc.

 

Joga dla dzieci- zajęcia dla dzieci w wieku od 5-15 lat . Celem zajęć jest rozwój psychofizyczny dzieci, relaks, odreagowanie napięć i kształtowanie świadomości ciała. Korzyścią jest ich również nauka koncentracji i wyciszenia po aktywności i wysiłku umysłowym w szkole. Joga dla dzieci to również doskonałe ćwiczenia korekcyjne poprawiające postawę i wzmacniające kręgosłup.

Ashtanga – Jest dynamiczną praktyką jogi, kształtującą nie tylko elastyczność, ale także siłę i szybkość ciała.

Jest to oryginalna forma praktyki łącząca w sobie asany, pranajamę, driszti(skierowanie wzroku w odpowiednim kierunku) oraz zastosowanie bandh (tzw. pieczęci energetycznych).Poprzez praktykę Asan ułożonych w odpowiedniej kolejności i powiązanie ich z Pranajamą (oddech Ujjai) praktykujący wytwarza znaczne ilości ciepła, osiągając dużą elastyczność ciała w krótkim czasie.

Styl Mysore –  Ashtanga Joga w stylu mysore jest szczególną formą praktyki. Uczestnicy zajęć indywidualnie wykonują wskazany przez instruktora, określony zestaw asan dostosowany do ich możliwości. Wraz ze wzrostem umiejętności uczestnik pod czujnym okiem nauczyciela wplata kolejne asany do swojej praktyki. Na sali panuje cisza zakłócana jedynie szczególną dla ashtangi formą oddechu – oddechem Ujjai. Grupa odpowiednia zarówno dla osób początkujących jak i już praktykujących.

Ashtanga o,1 -Grupa przeznaczona dla osób, które chciałyby zacząć lub doszlifować wybrane pozycje z I Serii Ashtanga Jogi. W miarę rozwojupoziomu grupy wprowadzane będą elemeny z II Serii Ashtangi Jogi.

Ashtanga 1 – grupa dla osób znających I Serię lub praktykujących hatha jogę, chcących poznać Ashtangę Jogę.

Vinyasa – Słowo Vinyasa oznacza”układać” lub „umieszczać w szczególny sposób” i odnosi się do zorganizowanej płynnej sekwencji asan (pozycji jogi) od początkowych prostych do pozycji bardziej zaawansowanych, których celem jest stworzenie równowagi ciała, umysłu i oddechu.
Sekwencja asan w jodze Vinyasa jest kluczem do efektywnej praktyki jogi, systematycznie uwalniając napięcia w ciele prowadzi do stanu wewnętrznej harmonii i blasku.
Zajęcia jogi Vinyasa umożliwiają osobie ćwiczącej indywidualny rozwój i doskonalenie własnej praktyki jogi poprzez integrację energii wykonywanych asan (pozycji) z pranayamą (świadomym oddechem), drishti (skupionym spojrzeniem), bandhami (wewnętrzną stabilizacją), medytacją i głęboką relaksacją.

Vinyasa joga pozwala zbudować wewnętrzną i zewnętrzną równowagę, siłę fizyczną, elastyczność oraz wytrzymałość ciała co w połączeniu ze świadomym oddechem mobilizuje ciało w inteligentny sposób, dając możliwość indywidualnego dopasowania praktyki jogi do własnego poziomu fizycznego, samopoczucia oraz nastroju.

Joga jest niesamowicie fascynującą, inspirującą i niekończącą się podróżą. Podróżą wyjątkową i bardzo indywidualną, niepowtarzalną dla każdego z nas. Podróżą wychodzenia poza ograniczenia naszego umysłu w nieograniczoną przestrzeń naszego serca. Jest drogą do pełni życia, zdrowia, wewnętrznej energii oraz szczęścia.
Vinyasa joga przeznaczona jest dla wszystkich studentów, zarówno dla osób rozpoczynających swoją przygodę z jogą jak i osób zaawansowanych w praktyce  pragnących doskonalić poprawność wykonywanych asan.